nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||||||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |||||
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |||||
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | |||||
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
GODZINY OTWARCIA:
PONIEDZIAŁEK 16.00-21.00
WTOREK ZAMKNIĘTE
ŚRODA 16.00-21.00
CZWARTEK ZAMKNIĘTE
PIĄTEK 16.00-21.00
SOBOTA ZAMKNIĘTE
NIEDZIELA ZAMKNIĘTE
TYDZIEŃ W INNYM WYMIARZE:
- PONIEDZIAŁKI:
M:TG DRAFT - ŚRODY:
M:TG LEGACY - PIĄTKI:
M:TG MODERN
M:TG PAUPER
Więcej informacji pod numerem
SKLEP:
537-902-095
REZERWACJE:
532-830-072
lub na naszym FACEBOOK
DIUNA PRZYGODY W IMPERIUM - EDYCJA HARKORNNENÓW
Opis
Diuna: Przygody w Imperium to gra fabularna, która zabierze cię w daleką przyszłość, poza wszystko co jesteś sobie w stanie wyobrazić.
Imperium – skomplikowana maszyneria oparta na feudalnej polityce, powiązana systemem wzajemnych powiązań, nierozwiązanych waśni i niezapomnianych krzywd. Wielkie rody prowadzą ciągnące się latami intrygi by powiększać swoje wpływy, a ostrze wbite w plecy może zmienić los milionów. Stwórz swój ród, znajdź swoje miejsce we wszechświecie, lub odbuduj starożytne dziedzictwo i walcz o tron imperialny.
Zabierz swoich bohaterów w podróż przez świat opisany przez Franka Herberta i jego arcydzieło literatury SF. Zjednocz pod swoim sztandarem niesławnych mentatów, Mistrzów Miecza z Ginaza, szpiegów, przebiegłych doradców, siostry Bene Gesserit lub zamieszkujących niegościnną pustynie Fremenów, wszystko dla chwały rodu.
Kimkolwiek zdecydujesz się zostać pamiętaj, że ten kto kontroluje przyprawę, kontroluje wszechświat.
Diuna: Przygody w Imperium – podręcznik główny zawiera kompletne zasady do gry fabularnej:
- Wszystko co potrzebujesz do stworzenia własnych opowieści o agentach rodów na pustynnej Arrakis.
- Nowy, poprawiony system 2D20, zaadoptowany na potrzeby uniwersum Diuny, zawiera zasady tworzenia nowych rodów i tryb stratega pozwalający na zarządzanie siatką agentów.
- Bogaty opis Imperium i zamieszkujących je społeczeństw i frakcji. W co wierzą mieszkańcy znanego wszechświata, ich technologia, historia i kultura.
- Przewodnik dla poczatkujących i doświadczonych mistrzów gry, jak prowadzić sesję w klimacie Diuny, jak tworzyć kampanie skupione na intrygach i przygodach dla grup elitarnych agentów rodowych.
- Przygoda Żniwiarze Diuny szybko wprowadzi was w realia Arrakis.
Podręcznik główny Diuna: Przygody w Imperium to ponad 330 bogato ilustrowanych stron w formacie A4, w twardej oprawie. Zawiera kompletny zestaw zasad do gry w realiach napisanych przez Franka Herberta Kronikach Diuny.