

nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | ||||||
1 | 2 | 3 | ||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||||||
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ||||||
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ||||||
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
CZERWIEC 2023
03.06.23 r. - WH40K
04.06.23 r. - POKEMON PRERELEASE/ DRAGONBALL
10.06.23 r. - MIDDLE EARTH
11.06.23 r. - LEGION/ DRAGONBALL
17.06.23 r. - ASOIAF
18.06.23 r. - MTG PRERELEASE
24.06.23 r. - OLDHAMMER
25.06.23 r. - FALLOUT/ DRAGONBALL/ ONE PIECE PRERELEASE
TYDZIEŃ W INNYM WYMIARZE:
- PONIEDZIAŁKI:
M:TG DRAFT
M:TG PIONEER - ŚRODY:
M:TG LEGACY
ONE PIECE - CZWARTKI:
Flesh & Blood - PIĄTKI:
M:TG MODERN
M:TG PAUPER - NIEDZIELE:
POKEMON
Więcej informacji pod numerem
532-830-072
lub na naszym FACEBOOK
GP: T.I.M.E STORIES
Opis
Witajcie agenci.
Wasze szkolenie dobiegło końca, lada moment dostaniecie swój pierwszy przydział. Wasze otwarte miejsce przeniesione w czasie, a było to narzędzie do finansowania i zapobiegania powstaniu paradoksu czasowego, jaki może być koniec w przeszłości, ratując tym samym teraźniejszość i przyszłość.
< em> Komunikujcie się ze sobą i współpracujcie tak, aby to zrobić niebezpieczeństwa, które staną wam w drodze.
Nie wiemy, gdzie wystąpi paradoks i jaki będzie miał charakter, więc zaczniecie działało, musicie poznać otoczenie i zidentyfikować swoje cele. Wykonajcie swoją misję, tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Pamiętajcie, że podchodzić do każdego zadania razy, ile będzie do sprzedaży.
każdy iniekcja Tachionowa pozwala na to, że na przeniesienie waszych umysłów do ciał określonych osób kosztuje niemałą fortunę, dlatego nie zawiedźcie nas!
Witaj w Historie CZASOWE - narracyjnej grze planszowej.
< / p>
Jako przygotowanie tajnej organizacji CZAS będzie odwiedzać przeróżne lokacje w ramach podróży do konkretnego momentu w historii świata. Wasz cel jest jeden - odkryć tajemnicę i rozwikłać zagadkę tak, aby osiągnąć zamierzony efekt. Brzmi prosto. Brzmi trywalnie. Ale wcale nie T.I.M.E Historie takie nie jest.
Będziecie równoległe przygody w różnych światach, również rzeczywistościachłych do naszej, widząc wszystko oczami swoich bohaterów. Czeka na was całe spektrum możliwości - od walki, przeszukiwania, rozmów ... aż do zadańowych i takich w których musicie wykazać się sprytem.
Czas jest waszą najcenniejszą walutą, ponieważ Maszyna przenosząca była wstecz, robi to tylko na jego ilość. Oczywiście, zawsze powrót do tej epoki z powrotem, jednak musicie zacząć grę od początku. Każda część na wydarzenie wydarzenia skupione nie tylko na mechanice gry, ale także na odgrywaniu postaci.
Gracze będą walczyć, prowadzić poszukiwania, starając się wykorzystać spryt i zdobywając zaufanie poznanych postaci… oraz pozostałych agentów. Każdy gracz będzie miał sposób wcielić się w swojej postaci i ją odgrywać w takim zakresie, w jakimś tylko chciał.
Wiele gier oferuje regrywalność, ale to oferować Opowieści CZASU to wielokrotne rozgrywki na jednym tylko scenariusz. Jedno jest pewne - nie wygracie za pierwszy razem. Najpewniej nie wygracie też po raz drugi czy trzeci. Ale wciąż musicie się starać, ponieważ w niedalekiej przyszłości przyszłość czekają na był już rozszerzenia zawierający misje. W podstawowej wersji gry znajdziemy jeden potężny scenariusz Asylum przenoszący nas do Paryża 1921 roku.
Każdy scenariusz gry to nowy świat, nowe postacie, nowe zasady, a także nowe niespodzianki. p>
Edycja podstawowa zawiera system do gry TIME Stories oraz pierwszy scenariusz zatytułowany Azyl .
Zawartość częstotliwości :
- 8 pionów Agentów
- znacznik czasu
- znacznik grupy
- kość Kapitana czasu li>
- 6 kości akcji
- 61 żetonów tarczowych
- 140 żetonów zasobów
- 30 punktów życia
- 24 żetony zadania li>
- plansza
- instrukcja
- scenariusz "1921 ne Azyl"