

nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ||||||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ||||||
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
KWIECIEŃ 2023
01.04.23 r. - WH40K
02.04.23 r. - MARVEL
15.04.23 r. - MIDDLE EARTH
16.04.23 r. - MTG PRERELEASE
22.04.23 r. - ASOIAF
23.04.23 r. - YU-GI-OH!/ DRAGONBALL
29.04.23 r. - AOS
30.04.23 r. - FALLOUT/ DRAGONBALL
W każdy poniedziałek - M:TG DRAFT
W każda środę - M:TG LEGACY
W każdy czwartek - M:TG PIONEER
oraz F&B
W każdy piątek - M:TG MODERN
oraz M:TG PAUPER
W każdą niedzielę - POKEMON
Więcej informacji pod numerem
532-830-072
lub na naszym Facebook'u:
SONG- MARTELL STARTER SET
Opis
Południowym Westeros włada Ród Martell - maszerujące pod sztandarem Słonecznej Włóczni armie to jedne z najbardziej mobilnych wojsk w Wojnie Pięciu Królów. Ich doktryna bitewna jest prosta - uderzyć szybko i mocno, a następnie odskoczyć, by uniknąć kontrataku. Główny trzon tych sił stanowią Włócznicy i lekko uzbrojeni Harcownicy, podczas gdy Derwisze Słonecznej Włóczni pełnią rolę oddziałów uderzeniowych, wykorzystywanych do oskrzydlania i przygważdżania wroga. Prawdziwa potęga Rodu Martell tkwi jednak w jego przywództwie. Książę Doran przewodzi całemu rodowi ze Słonecznej Włóczni, ale na froncie wojskom rozkazy wydaje Książę Oberyn. Areo Hotah widział wiele bitew, w których o zwycięstwie decydowała jedynie niezłomna siła woli, a dzięki politycznym machinacjom Ellarii Sand wrogowie nie mogą zgadnąć, gdzie i kiedy Ród Martell uderzy następnym razem.