

nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ||||||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ||||||
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
WH: AOS - CORE BOOK
Opis
Era Sigmara rozpoczęła się wraz z gromkim przybyciem Wiecznościowców Stormcast, uniesionych przez niebiańską burzę Boskiego Króla Sigmara Heldenhammera. To wielcy bohaterowie, porwani w momencie śmierci i magicznie przekuci – ci złoci wojownicy zostają rzuceni do walki przeciwko wszystkim, którzy zepsują, zepsują i zniszczą Śmiertelne Królestwa.
Podczas gdy Sigmar i jego panteon Porządku dążą do pomyślności w tych mrocznych czasach, Wielki Nekromanta Nagash organizuje siły Śmierci, aby zdobyć dla siebie każdą ostatnią duszę. Tymczasem Kragnos prowadzi dzikie siły Zniszczenia w dzikim szale w cywilizowanym świecie, podczas gdy Bogowie Chaosu przygotowują się do podbicia ostatnich nieskorumpowanych bastionów w świecie konfliktów i niepokojów. To nowa epoka, czas potężnych bitew i niekończącej się wojny. To jest Era Sigmara!
Age of Sigmar to epicka sceneria zamieszkana przez niezliczone armie, potężnych bohaterów i wspaniałe potwory. Jest gospodarzem rozległych, obejmujących całe królestwa wojen między siłami Porządku, Chaosu, Śmierci i Zniszczenia. W podstawowej księdze Warhammer Age of Sigmar nie tylko poznasz bogatą historię tej rozdartej wojną epoki, ale także znajdziesz wszystkie zasady, których potrzebujesz, aby przywołać te epickie historie na stole.
Książka
Ta 360-stronicowa książka w twardej oprawie jest najlepszym towarzyszem zarówno dla początkujących, jak i weteranów gry Warhammer Age of Sigmar, zawierająca wszystko, co musisz wiedzieć, aby zbierać, budować, malować i bawić się figurkami Cytadeli w Mortal Realms.
Realms of War
Podstawowa Księga zaczyna się od Realms of War, przeglądu hobby Warhammera ze zwięzłymi poradnikami na temat zbierania, budowania i malowania figurek, a także różnych sposobów wykorzystania ich do grania w gry Warhammer Age of Sigmar.
Niekończąca się wojna
Odkryj historię śmiertelników w pierwszej części książki, zawierającej szczegółową, ilustrowaną historię od przybycia Boskiego Króla ludzkości do dzikiej Ery Bestii. Obejmuje to trzy główne grupy wiekowe:
- The Age of Myth, podróż Sigmara przez kosmos, jego spotkanie z Wielkim Dracothionem i eksploracja ośmiu światów śmiertelników. Opowiada o jego przebudzeniu innych bogów, budowaniu cywilizacji i kłótliwych sojuszach, które zostały zawarte.
- Wiek Chaosu, wywołany machinacjami Bogów Chaosu i ich dowództwem nad Królestwem Chaosu, plującymi legionami demonów i niszczącymi panujący niegdyś pokój.
- Wiek Sigmara, w którym czempioni Boskiego Króla walczą z jego wrogami we wszystkich formach. Od mściwych Wojen o Bramę Wymiaru, które wyrzuciły Chaos z wielu twierdz Zakonu, przez kataklizmowe Nekrotrzęsienie wywołane przez Nagasha, Boga Umarłych, aż po nastanie Ery Bestii, gdy starożytny Bóg Trzęsienia Ziemi wypuszcza hordy szalejących zielonoskórych w serca cywilizacja.
Zapoznaj się z podstawowymi informacjami na temat każdego z ośmiu światów śmiertelników – Azyr, Shyish, Ashqy, Chamon, Ghur, Ghyran, Hysh i Ulgu – które szczegółowo opisują ich powiązania, opisy rodzimych cywilizacji, które powstały i upadły, kluczowe wydarzenia, które miały miejsce miejsce i godne uwagi cechy geograficzne; wraz ze szczegółami Królestwa Chaosu, koszmarnego wymiaru, w którym mieszkają Bogowie Chaosu i legiony przerażających pomiotów piekielnych.
Zderzenie imperiów
Dowiedz się o armiach i sojuszach, które walczą w Krainach Śmiertelników, z których każdy zawiera prezentację pięknie pomalowanych miniatur Cytadeli, podzielonych na cztery sekcje zgodnie z ich Wielkimi Sojuszami. Zaczynając od sił Porządku, zdobędziesz wgląd w każdą z frakcji, które stanowią ostatni bastion cywilizacji w ośmiu królestwach (nawet jeśli nie zawsze się dogadują), zanim przejdziesz do pertraktacji z ich nemezis w siły Chaosu. Tymczasem sojusz Śmierci Nagasha planuje pochłonąć każdą ostatnią duszę w krainie, podczas gdy Wielkie Zniszczenie Sojuszu oddaje się ich podstawowym instynktom w szalejącej rzezi u boku nowo odkrytego bóstwa, Kragnosa.
Zasady
Pierwsza część tej książki z zasadami zawiera podstawowe pojęcia, których potrzebujesz, aby rozpocząć walkę w Erze Sigmara, prowadząc cię przez rozmieszczenie, rundy bitewne, walkę, magię i nie tylko. Zasady są przedstawione w jasnym i zwięzłym formacie z dodatkowym komentarzem projektantów, dzięki czemu jest to najłatwiejsza instrukcja w historii Warhammera.
Kiedy już poznasz podstawy, dowiedz się wszystkiego o trzech podstawowych sposobach gry i planach bitwy, które możesz podjąć w każdym z nich.
Otwórz grę
Puść wodze fantazji, ponieważ otwarta gra pozwala odtworzyć bez ograniczeń każdy rodzaj narracyjnej fabuły lub wyzwania taktycznego, jakie możesz wymyślić.
– Zawiera generator planów bitewnych otwartej wojny, który zapewnia wstępnie ustawione mapy, warunki zwycięstwa, zwroty akcji i fortele.
– Połączenie różnych opcji pozwala na rozegranie ponad 1200 różnych rodzajów scenariuszy otwartej wojny.
Dopasowana gra
Zaprojektowana, aby zapewnić obu graczom równe szanse, dopasowana gra oferuje graczom równe szanse na zwycięstwo