

nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | |||||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||||
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ||||||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ||||||
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Warhammer Age of Sigmar: General’s Handbook 2018 -> Gry Bitewne > Age of Sigmar > Podręczniki
Opis
Podstawowy zestaw narzędzi zawierający zasady, których Ty i Twoja grupa graczy możecie używać w dowolny sposób.General's Handbook 2018 rozszerza zasady Warhammer Age of Sigmar - i te znalezione w poprzednich wersjach Podręcznika generała - w 136-stronicowa miękka okładka wypełniona elastycznymi regułami, które można łączyć na praktycznie nieskończone sposoby.
Zasady
Każdy z nich daje graczowi , ogromna elastyczność i możliwość wyboru sposobu grania w gry - zostały zaprojektowane tak, aby uczynić Ciebie i Twoich znajomych mistrzami własnych stołów do gier. Różne zasady mogą się nakładać na wiele sposobów; na przykład, jeśli chcesz użyć zasad gry wieloosobowej w turnieju lub reguł gry dopasowanej w kampanii narracyjnej, możesz to zrobić całkowicie za darmo.
Otwarta gra < br />
To najlepsze wprowadzenie do Warhammer Age of Sigmar i ogólnie do szerszego świata gier wojennych. Open Play pozwala ci grać w nieograniczone, nawet zespołowe i wieloosobowe gry - wszystko, czego potrzebujesz, to twoje miniatury, ich Warscrolls, zasady Warhammer Age of Sigmar, trochę kości i taśma miernicza.
Generał Podręcznik zawiera generator planów bitew - 5 tabel określających, w jaki sposób armie są ustawione, co muszą zrobić, aby wygrać, oraz przeszkody na ich drodze, w tym mapy, cele, zwroty akcji, podstępy i warunki nagłej śmierci, które łączą się, tworząc ekscytujące plany bitewne - nr 2 gry zawsze musi być taki sam.
Zasady są również uwzględnione w bitwach powietrznych: w bitwach powietrznych napowietrznych masz efektywnie 2 pola bitew, 1 na ziemi i 1 na niebie, podczas gdy w Stratospheric Air Battles tylko niebo jest reprezentowane - idealne dla gracza z dużymi kolekcjami modeli latających. Dla każdego z nich dostarczono przykładowy plan Battleplan, z tabelami celów i zwrotów, które pomogą Ci stworzyć własną;
Gra narracyjna
Historie z Królestw Śmiertelnych są ważną częścią Warhammer Age of Sigmar - Twoja kolekcja miniatur jest jeszcze bardziej wyjątkowa dzięki bogatej historii i ekscytującym opowieściom o nich opowiedzianym w różnych publikacjach, dzięki czemu hobby ich zbierania staje się jeszcze bardziej ekscytującym przedsięwzięciem. Gra narracyjna umożliwia odtworzenie epickich bitew, które rozegrały się w Śmiertelnych Krainach.
Ta część książki zawiera 43 zasady specjalne dotyczące gier narracyjnych - wszystkie one przypominają sytuacje i niespodzianki z którym przywódca może mieć do czynienia w czasie wojny i może być zastosowany do jednego lub obu graczy - są one świetne do dodawania równowagi, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Sekcja poświęcona bitwom historycznym - to prowadzi gracza przez ustawienie i rozegranie bitwy zgodnie z legendami i opowieściami z publikacji Games Workshop, z 2 przykładowymi historiami i opisanymi ustawieniami stołu do gry, pokazującymi, jak toczono te wojny.
Jak również te, znajdziesz Gathering of Might - jest to zestaw prostych modyfikacji podstawowych zasad Warhammer Age of Sigmar, które je usprawniają, pozwalając na oszałamiająco wielkie bitwy z setkami modeli po obu stronach. Dołączone są 2 plany bitewne z legendarnymi cechami, darami bogów, artefaktami i zaklęciami dla każdego z czterech Wielkich Sojuszy.
Rozgrywka w dopasowaniu
Niektórzy hobbystów wolą sprawdzić swoje umiejętności w jednakowo dopasowanej bitwie strategii i sprytu, w której żadna przewaga nie jest przyznawana po prostu przez wybranie największej i najgorszej miniatury w Twoim przypadku. Matched Play to idealne rozwiązanie - zapewnia wartości punktowe dla jednostek dostępnych w gamie Warhammer Age of Sigmar, pozwalając tobie i twojemu przeciwnikowi wzajemnie się dopasowywać, decydować o limicie punktów, rozmieszczać armie i iść na równą wojnę Footing.
Ta sekcja zawiera zasady potrzebne do uruchamiania gier Matched Play - wskazówki dotyczące wielkości armii, limitów punktów, ról na polu bitwy, jednostek sojuszniczych i batalionów warscroll, a także wyjaśnione zasady korzystania z Triumfów i Punktów Dowodzenia. Dołączono 18 planów bitewnych wraz z tabelami sojuszników z listą kwalifikujących się sojuszników dla każdej frakcji.
Zaktualizowana lista wartości punktowych dla każdej miniatury z serii jest dołączona, a profile wydrukowane w tej książce zastępują wszelkie wydrukowane poprzednio.
Conquest Unbound
Ta sekcja jest poświęcona ożywieniu Twojego stołu do gry, oferując opcjonalne ulepszenia oparte na układzie scenerii, umożliwiając możesz rozszerzyć pole bitwy o tajemne konstrukcje i starożytne budowle.
Nowe zasady przywoływania, w tym cechy bojowe, zdolności i zaklęcia - dla Ostrzy Khorne, Uczniów Tzeentcha, Everchosen, Seraphona, Sylvaneth i Wielkiego Sojuszu Chaos pozwala ci podnosić niespokojne duchy i wciągać demoniczne istoty do bitwy.
Zaktualizowane zdolności lojalności - z cechami bojowymi, cechami dowodzenia i artefaktami mocy - pozwalają twoim armiom działać i walczyć w sposób, który ściśle pasuje historie, które czytałeś w Battletomes i o inne publikacje - obejmują one Darkling Covens, Dispossessed, Free Peoples, Fyreslayer, Seraphon, Wanderers, Brayherd, Slaanesh, Slaves to Darkness, Skaven Pestilens, Skaven Skryre, Flesh-eater Courts i Ironjawz, z nowymi batalionami Warscroll dla następujących frakcje: Fyreslayers, Seraphon i Ironjawz.
Scenery Warscrolls są zawarte w następujących miniaturach Cytadeli: Baleful Realmgate, Azyrite Ruins, Arcane Ruins, Barbed Venomgorse, Citadel Wood, Dragonfate Dais, Magewrath Throne, Numinous Occulum , Ophidian Archway, Shardwrack Spines, Sigmarite Mauzoleum, Walls and Fences and Warscryer Citadel.